darmowa dostawa do 350 zł

Zwroty, Reklamacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTY)

1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych, od otrzymania przesyłki, na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Pobierz formularz odstąpienia od umowy, wydrukuj go i wypełnij: 

/userdata/public/upload/formularz-odstapienia-kawalek-lasu.pdf

2. Zapakuj zwracany produkt i formularz odstąpienia od umowy do kartonu. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki.

3. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: KAWAŁEK LASU Angelika Grzduk, ul. Teodorówka 8, 07-120 Korytnica

4. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.

5. Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów używania. Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza możliwość zapoznania się z przedmiotem.

6. Wraz ze zwracanym towarem należy odesłać dowód zakupu (jeśli zawarty) oraz wszystkie bezpłatne produkty i dokumenty dołączone do zwracanego towaru.

7. W celu dokonania zwrotu należy: - zapakować towar w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie, - towar odesłać na adres wskazany w pkt 3.

8. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

9. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

10. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty, czy nie. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, otrzymasz przelew zwrotny tą samą metodą, którą dokonałaś płatności za zamówienie. Jeśli był to przelew bezpośrednio na nasz rachunek bankowy, zwrotu dokonamy na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.

11. Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru. 

2. W przypadku stwierdzenia wad fizycznych towaru: - zapakuj towar w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie, przedstaw powód reklamacji, towar odeślij paczką pocztową lub kurierską na nasz adres: 

KAWAŁEK LASU Angelika Grzduk, ul. Teodorówka 8, 07-120 Korytnica. 

Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij:  

/userdata/public/upload/formularz-reklamacji.pdf

3. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.

4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep oferuje rozwiązania do wyboru:

4.1. wymiana rzeczy na wolną od wad,

4.2. usunięcie wady,

4.3. obniżenie ceny,

4.4. odstąpienie od umowy.

5. Jeżeli w wyniku reklamacji Sklep zobowiązany jest do zwrotu Kupującemu pieniędzy, to zwrot następuje poprzez przelew na rachunek bankowy bądź za pośrednictwem systemu Przelewy24.

6. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

7. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

ZASADY RĘKOJMI 

1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru w ramach rękojmi, jeśli wada fizyczna produktu polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową (zgodnie z ustawą z dnia 1 stycznia 2021roku Dz.U.2020.1740 Art. 556).

2. Zgodnie z ustawą sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat. Okres domniemania istnienia wady w momencie wydania towaru to czas do 1 roku.

3. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do żądania konsumenta, w przeciwnym razie uznaje się, że uznał on żądanie za zasadne.

4. W przypadku stwierdzenia wad fizycznych towaru: - zapakuj towar w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie, przedstaw powód reklamacji w ramach rękojmi, towar odeślij paczką pocztową lub kurierską na nasz adres:

KAWAŁEK LASU Angelika Grzduk, ul. Teodorówka 8, 07-120 Korytnica.

Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij:

/userdata/public/upload/formularz-reklamacji.pdf

5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep oferuje rozwiązania do wyboru:

5.1. wymiana rzeczy na wolną od wad,

5.2. usunięcie wady,

5.3. obniżenie ceny,

5.4. odstąpienie od umowy.

6. Jeżeli w wyniku reklamacji Sklep zobowiązany jest do zwrotu Kupującemu pieniędzy, to zwrot następuje poprzez przelew na rachunek bankowy bądź za pośrednictwem systemu Przelewy24.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSOBY SKŁADAJĄCEJ REKLAMACJĘ

(zgodna z art. 13 RODO)

1. Administrator Danych: Administratorem Twoich danych osobowych jest firma Kawałek Lasu Angelika Grzduk z siedzibą w Warszawie przy ulicy Szeligowskiej 8/45. 01-319.

2. Cel i podstawa przetwarzania danych: Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia i obsługi złożonej przez Ciebie reklamacji, co stanowi realizację naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na należytym rozpatrzeniu i obsłudze Twoich roszczeń (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO). Jeżeli w zgłoszeniu reklamacyjnym podasz nam dane osobowe dotyczące Twojego zdrowia wówczas będziemy je przetwarzać na podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO.

3. Odbiorcy danych: Twoje dane możemy przekazać wyłącznie:

  1. podmiotom przetwarzającym - którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych,
  2. podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

4. Okres przechowywania danych: Twoje dane osobowe będziemy przechowywać przez okres 2 lat liczonych od 1 stycznia następnego roku po ostatecznym załatwieniu Twojej sprawy.

5. Twoje Uprawnienia: Masz prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych opartego na podstawie naszego uzasadnionego interesu. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, masz również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6. Dobrowolność podania danych: Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji wyżej wskazanego celu, konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości rozpatrzenia reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl