Szukaj

Zwroty, Reklamacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTY)

1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych, od otrzymania przesyłki, na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Pobierz formularz odstąpienia od umowy, wydrukuj go i wypełnij: https://cdn.shoplo.com/94284550/files/formularz-odstapienia-od-umowy-kawalek-lasu.pdf

2. Zapakuj zwracany produkt i formularz odstąpienia od umowy do kartonu. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki.

3. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: KAWAŁEK LASU Angelika Grzduk, ul. Teodorówka 8, 07-120 Korytnica

4. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.

5. Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów używania. Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza możliwość zapoznania się z przedmiotem.

6. Wraz ze zwracanym towarem należy odesłać dowód zakupu (jeśli zawarty) oraz wszystkie bezpłatne produkty i dokumenty dołączone do zwracanego towaru.

7. W celu dokonania zwrotu należy: - zapakować towar w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie, - towar odesłać na adres wskazany w pkt 3.

8. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

9. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

10. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty, czy nie. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, otrzymasz przelew zwrotny tą samą metodą, którą dokonałaś płatności za zamówienie. Jeśli był to przelew bezpośrednio na nasz rachunek bankowy, zwrotu dokonamy na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.

11. Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru. 

2. W przypadku stwierdzenia wad fizycznych towaru: - zapakuj towar w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie, przedstaw powód reklamacji, towar odeślij paczką pocztową lub kurierską na nasz adres: KAWAŁEK LASU Angelika Grzduk, ul. Teodorówka 8, 07-120 Korytnica. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij:  https://cdn.shoplo.com/94284550/files/formularz-reklamacyjny-kawalek-lasu.pdf

3. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.

4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep oferuje rozwiązania do wyboru:

4.1. wymiana rzeczy na wolną od wad,

4.2. usunięcie wady,

4.3. obniżenie ceny,

4.4. odstąpienie od umowy.

5. Jeżeli w wyniku reklamacji Sklep zobowiązany jest do zwrotu Kupującemu pieniędzy, to zwrot następuje poprzez przelew na rachunek bankowy bądź za pośrednictwem systemu Przelewy24.

6. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

7. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów